Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole – Bc. Katrin HRUBÁ
Bc. Katrin HRUBÁ
Master's thesis
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Communication competencies and learning competencies of pupils in primary school
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o rozvoji klíčových kompetencí ve vzdělávání. Důležitým předpokladem pro úspěšné získávání klíčových kompetencí je především optimální podpora a rozvoj všech žádoucích oblastí osobnosti jedince. V této práci jsem se zaměřila na oblast auditivního vnímání a rozvoji této oblasti u žáků s vývojovou dysfázií. Hlavním cílem této práce se tedy stalo ověřování účinnosti vytvořeného …moreAbstract:
This diploma thesis is about development of the key competencies in education. Important prerequisite for successfull gaining of these competencies is primarily the optimal support and development of all desirable areas. This thesis was oriented on auditory perception area and also development of this area of pupils with dyphasia. Verification of effectivness of the support program, focused on development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRUBÁ, Katrin. Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Orientační diagnostika řečových a jazykových dovedností u žáků v základní škole speciální
Petra MUSILOVÁ -
Vzdělávání předškolních dětí v MŠ - edukativně stimulační program
Martina Gabrielová -
Stimulační program POHÁDKA a jeho využití pro podporu školní připravenosti dětí s odloženou školní docházkou
Radka VEJMOLOVÁ -
Vývojová dysfázie z hlediska jazykových rovin
Veronika Hoffmannová -
Zrakové vnímání u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
Eva Zapletalová -
Zrakové vnímání u dětí s vývojovou dysfázií
Eliška Boumová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková