Ekonomika a marketing Západočeského symfonického orchestru – Bc. Věra JANATOVÁ
Bc. Věra JANATOVÁ
Bakalářská práce
Ekonomika a marketing Západočeského symfonického orchestru
Ekonomics and marketing of the WEST BOHEMIAN SYMPHONY ORCHESTRA
Anotace:
Bakalářská práce nejprve popisuje samotnou činnost symfonického orchestru a jeho financování. Poukazuje tak na hlavní problémy, které zde vznikly. Dále se soustřeďuje na marketingové činnosti, spojené s různými analýzami a závěrečným vyhodnocením. Na základě všech poznatků vyhodnotí největší problémy této neziskové organizace a navrhne opatření pro zlepšení ekonomické a marketingové situace.Abstract:
This bachelor thesis describes the operations of the West-Bohemian Symphony Orchestra and its financing, highlighting the main issues and problems of the ensemble. In addition, the thesis focuses on a marketing analysis and an evaluation of the orchestra's situation. On the basis of this analysis, the thesis evaluates the problems of this non-profit organization and proposes measures to improve the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Šárka Borkovcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANATOVÁ, Věra. Ekonomika a marketing Západočeského symfonického orchestru. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Marketing vybrané neziskové organizace
Natálie Brustmannová -
Marketing neziskové organizace VietUp
Anna Nguyenová