Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky – Tereza Machová
Tereza Machová
Bakalářská práce
Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky
Consumer Perception of Natural Cosmetics
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Obsahově je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti kosmetiky, trhu s kosmetickými produkty, marketingového mixu, komunikace se zákazníky, spotřebního chování a vlivů na něj. V praktické části je představena společnost XY a násled-ná interpretace výsledků kvantitativního šetření …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of consumer perception of natural cosmetics. The content of the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines concepts from the field of cosmetics, market with cosmetic products, marketing mix, communication with customers, consumer behaviour and influences on it. In the practical part the company XY is introduced and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machová, Tereza. Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová