Bc. Martina Zbořilová

Diplomová práce

Online merchandising – preference zákazníků

Online merchandising – customer preferences
Anotace:
ZBOŘILOVÁ, M. Online merchandising – preference zákazníků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení, jak by e-shopy mohly zlepšit svůj online merchandising, a tím zároveň i lépe oslovit své potenciální zákazníky. Ke zjištění jejich názorů, postojů a chování bylo využito kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V rámci kvantitativního …více
Abstract:
ZBOŘILOVÁ, M. Online merchandising – customer preferences. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The aim of this thesis is to propose recommendations on how e-shops could improve their online merchandising, and thus better address their potential customers. A combination of quantitative and qualitative research was used to explore customers opinions, attitudes, and behaviour. The quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace