Online merchandising – preference zákazníků – Bc. Martina Zbořilová
Bc. Martina Zbořilová
Diplomová práce
Online merchandising – preference zákazníků
Online merchandising – customer preferences
Anotace:
ZBOŘILOVÁ, M. Online merchandising – preference zákazníků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení, jak by e-shopy mohly zlepšit svůj online merchandising, a tím zároveň i lépe oslovit své potenciální zákazníky. Ke zjištění jejich názorů, postojů a chování bylo využito kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V rámci kvantitativního …víceAbstract:
ZBOŘILOVÁ, M. Online merchandising – customer preferences. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The aim of this thesis is to propose recommendations on how e-shops could improve their online merchandising, and thus better address their potential customers. A combination of quantitative and qualitative research was used to explore customers opinions, attitudes, and behaviour. The quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Chování spotřebitele na online trhu s módou
Kateřina Peclová -
Chování spotřebitele v online prostředí se zaměřením na logistické služby
Magdaléna Peteňková -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková