Veronika STOPKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing obce Veselá
The Marketing of Veselá Municipality
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bude zhodnocení současného využití nástrojů marketingu v obci Veselá, a to jak marketingového, tak komunikačního mixu, jako faktoru rozvoje obce. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se podstaty marketingu a jeho role s ohledem na potřeby obce. Dále je zde charakterizována obec a její orgány …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis will be to evaluate the current use of marketing tools in the village Veselá, both the marketing and communication mix as a factor in the development of the village. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is a literature review concerning the nature of marketing and its role with regard to the needs of the village. There …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STOPKOVÁ, Veronika. Marketing obce Veselá. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová