David Fincher: Filmová Inovácia cez Rozmanité Žánre a Médiá – Michal Kováč
Michal Kováč
Diplomová práce
David Fincher: Filmová Inovácia cez Rozmanité Žánre a Médiá
David Fincher: Cinematic Innovation Across Diverse Genres and Media
Anotace:
Práca skúma filmové diela Davida Finchera, ktorého tvorba presahuje žánre ale najmä média, pričom kládla dôraz na inovatívne využitie vizuálnej naratívy a filmovej techniky. Fincherova práca je prezentovaná ako syntéza klasických a moderných filmových techník, ktoré poukazujú na jeho schopnosť inovatívne spájať obsah s formou. Analýza preskúmava, ako sa Fincherov režisérsky prístup transformoval, najmä …víceAbstract:
This master's thesis explores the film works of David Fincher, whose creations transcend genres and particularly media, emphasizing innovative use of visual narrative and film technique. Fincher's work is presented as a synthesis of classical and modern film techniques, highlighting his ability to innovatively merge content with form. The analysis explores how Fincher's directorial approach has transformed …víceKlíčová slova
narace ve filmuKlíčová slova
americká kinematografieKlíčová slova
práce režiséraKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmoví režiséři
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Jasmina BLAŽEVIČ
- Oponent: Helena BENDOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva