Faktory působení retro marketingu na spotřební chování – Michaela Laifrová
Michaela Laifrová
Bakalářská práce
Faktory působení retro marketingu na spotřební chování
Factors of retro marketing on consumer behavior
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou faktory působení retro marketingu na spotřební chování. V teoretické části jsou nejprve uvedené a definované pojmy související s retro marketingem, značkou a její důležitosti v tomto směru. Následuje popis jednotlivých důležitých faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele, a popis vlivů v retro marketingu. Dále následuje popis a charakteristika spotřebního chování, …víceAbstract:
The topic of the Bachelor thesis is factors of retro marketing on consumer behavior. In the theoretical part there are mentioned and defined terms related to retro marketing and brand. The following part is a description of individual and important factors that affect the behavior of the individual and description of the influences in retro marketing. In the second part, this thesis describes in detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83613
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev