Michaela Laifrová

Bakalářská práce

Faktory působení retro marketingu na spotřební chování

Factors of retro marketing on consumer behavior
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou faktory působení retro marketingu na spotřební chování. V teoretické části jsou nejprve uvedené a definované pojmy související s retro marketingem, značkou a její důležitosti v tomto směru. Následuje popis jednotlivých důležitých faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele, a popis vlivů v retro marketingu. Dále následuje popis a charakteristika spotřebního chování, …více
Abstract:
The topic of the Bachelor thesis is factors of retro marketing on consumer behavior. In the theoretical part there are mentioned and defined terms related to retro marketing and brand. The following part is a description of individual and important factors that affect the behavior of the individual and description of the influences in retro marketing. In the second part, this thesis describes in detail …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83613