Marketing na sociálních sítích se zaměřením na cyklistický tým - The Ineos Grenadiers – Jakub Bohumínský
Jakub Bohumínský
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na cyklistický tým - The Ineos Grenadiers
Social media marketing with a focus on the cycling team – The Ineos Grenadiers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing na sociálních sítích se zaměřením na cyklistický tým – The Ineos Grenadiers. Cílem práce je navrhnout podrobný plán komunikace na sociálních sítích pro tým Ineos Grenadiers během závodu Tour de France. V teoretické části se práce zaobírá marketingovými a komunikačními mixy a dále také marketingovou komunikací a její tvorbou. V analytické části se práce …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on social media marketing with a focus on a cycling team – The Ineos Grenadiers. The aim of the thesis is to propose a detailed social media communication plan for the Ineos Grenadiers team during the Tour de France. The theoretical part of the thesis deals with marketing and communication mixes as well as the marketing communication and its creation. In the analytical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Adam Polášek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOHUMÍNSKÝ, Jakub. \textit{Marketing na sociálních sítích se zaměřením na cyklistický tým - The Ineos Grenadiers}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/nt4sav/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev