Veronika Djelmová
Bachelor's thesis
Největší čeští influenceři
The biggest czech influencers
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na největší české influencery v době respektované veřejností. Cílem této práce je porovnat, jak komunikují největší influenceři v online prostředí. První kapitola popisuje, co je influencer marketing, jeho vznik, kdo je influencer kodex influencer marketingu a jeho vývoj v České republice. Tato kapitola je také zaměřena na hodnotu práce s influencery a její jednotlivé …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the biggest czech influencers at the time respected by the public. Its purpose is to compare, how the biggest influencers perform their work in online space. The first chapter discribes what is influencer marketing, its origin, codex of influencer marketing and development in the Czech Republic. This chapter is also focused on the value of working with influencers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Bc. Jiří Lelek
- Reader: Marie Hesková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
21/7/2022
IS4u, I.
21/7/2022
IS4u, I.
21/7/2022