Veronika GROUŠLOVÁ

Master's thesis

Logopedická intervence v předškolním vzdělávání

Speech therapy interventions in preschool education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou logopedické intervence v předškolním vzdělávání. První kapitola teoretické části práce shrnuje poznatky o ontogenetickém vývoji řeči, jazykových rovinách a celkovém psychomotorickém vývoji dítěte předškolního věku. Následující kapitola je věnována vývojové dysfázii - jejímu vymezení, etiologii, symptomatologii, diagnostice a následné terapii. Poslední kapitola …more
Abstract:
The diploma work deals with speech therapy interventions in preschool education. The first chapter describes ontogenezy of speech, speech language levels and a psychomotor development of a child in preschool age. The next chapter deals with developmental dysphasia - the terminology, etiology, symptomatology, diagnostics and therapy. The last theoretical chapter is about possibilities of providing speech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GROUŠLOVÁ, Veronika. Logopedická intervence v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta