Strategická analýza společnosti Colgate-Palmolive s.r.o. – Agáta Sokolová
Agáta Sokolová
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Colgate-Palmolive s.r.o.
Strategic analysis of the company Colgate-Palmolive s r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je formulace strategických doporučení pro společnost Colgate-Palmolive Česká republika spol. s r.o., a to pomocí konkrétních nástrojů a metod strategické analýzy. Práce je strukturována na dvě části. Teoretická část popisuje teoretický základ, vysvětluje základní pojmy, nástroje a metody strategické analýzy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to formulate strategic recommendations for the company Colgate-Palmolive Česká republika spol. S r.o., based on using specific tools and methods of strategic analysis. The thesis is divided in two parts. The theoretical part describes the theoretical basis, explains the basic concepts, tools and methods of strategic analysis. In the practical part, theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: Pavel Mikan
- Oponent: Patrik Sieber
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova