Marketingová strategie společnosti EvoBus Česká republika s.r.o. – Bc. Michaela Heřmanová
Bc. Michaela Heřmanová
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti EvoBus Česká republika s.r.o.
Marketing strategy of the EvoBus Česká republika s.r.o. Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro společnost EvoBus Česká republika s.r.o. za pomocí využití vhodných marketingových nástrojů. Řešení obsahuje identifikaci a eliminaci problémových míst a zároveň zmiňuje i silné a slabé stránky společnosti. Teoretická část využívá metodu deskripce a následné komparace pro vysvětlení klíčových pojmů jako je marketing, strategické marketingové …moreAbstract:
The aim of this thesis is design and marketing strategy for EvoBus Czech Republic s.r.o. Company is using appropriate marketing interventions. The solution includes identifying and eliminating bottlenecks, as well as mentioning the company's strengths and weaknesses. The theoretical part uses the method of description and subsequent comparison to explain key terms such as marketing, strategic marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEŘMANOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová strategie společnosti EvoBus Česká republika s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/nxnlvv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights