Marketingová strategie společnosti EvoBus Česká republika s.r.o. – Bc. Michaela Heřmanová
Bc. Michaela Heřmanová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti EvoBus Česká republika s.r.o.
Marketing strategy of the EvoBus Česká republika s.r.o. Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro společnost EvoBus Česká republika s.r.o. za pomocí využití vhodných marketingových nástrojů. Řešení obsahuje identifikaci a eliminaci problémových míst a zároveň zmiňuje i silné a slabé stránky společnosti. Teoretická část využívá metodu deskripce a následné komparace pro vysvětlení klíčových pojmů jako je marketing, strategické marketingové …víceAbstract:
The aim of this thesis is design and marketing strategy for EvoBus Czech Republic s.r.o. Company is using appropriate marketing interventions. The solution includes identifying and eliminating bottlenecks, as well as mentioning the company's strengths and weaknesses. The theoretical part uses the method of description and subsequent comparison to explain key terms such as marketing, strategic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva