Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky – Bc. Johanka Beránková
Bc. Johanka Beránková
Master's thesis
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Event marketing as a tool for brand presentation
Abstract:
Event marketing je v současnosti jedním z mála nástrojů, které umožňují únik z prostředí reklamního smogu. Je unikátním nástrojem značek pro komunikaci jejich identity díky cílení na emoce a smysly, jež společně poskytují jedinečný komplexní zážitek. S pomocí návrhu event marketingové strategie pro vybranou značku prezentuje práce event marketing jako nástroj pro prezentaci značky. Skrze strukturovaný …moreAbstract:
Event marketing is currently one of the few tools that allow brands to escape the environment of advertising clutter. It serves as a unique means for brands to communicate their identity by targeting emotions and senses, providing a unique and comprehensive experience. This study involves designing an event marketing strategy for a selected brand. Through structured interviews with key brand representative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2024
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Petr Majerik, JUDr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNKOVÁ, Johanka. \textit{Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/o084kr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights