Bc. Tomáš Rubič

Bachelor's thesis

Rozbor managementu a marketingové strategie konkrétního podniku

Analysis of management and marketing strategies specific company
Abstract:
Cílem této práce je analýza fungování podniku, dále zjištění, zda byly uplynulé změny zhodnoceny jako úspěšné a také vytvořit návrh nových změn do budoucna. Jako zdroje praktické části jsem čerpal hlavně z rozhovorů s ředitelem a majiteli Gastronomického komplexu Žebětínský dvůr.
Abstract:
The aim of this work is to analyze the functioning of the company, as well as to determine whether past changes evaluated as successful and also draft a new change in the future. As a source of practical part, I drew mainly from interviews with the director and owners of Gastronomický komplex Žebětínský dvůr.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Sylva Hřebíčková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Martin Vilím, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií