Integrace dětí s poruchou autistického spektra na základní škole – Bc. Zuzana ŠEDOVÁ
Bc. Zuzana ŠEDOVÁ
Master's thesis
Integrace dětí s poruchou autistického spektra na základní škole
The Integration of Children with Autism Spektrum Disorder in Elementary School
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na integraci dětí s poruchou autistického spektra na základní škole. Součástí práce je popis faktorů ovlivňujících dítě s autismem a ovlivňujících jeho školní vývoj a dále popis specifik podpory školy a školských poradenských zařízení. Empirickou část práce tvoří kvalitativní výzkum, který je inspirován modelem evaluačně formativního výzkumu. Metodami sběru dat byly polostrukturované …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the integration of children with autism spectrum disorder in primary school. A description of factors influencing the child with autism and influencing its school development and further description of specifics of school support and support of school counselling facilities are also a part of the thesis. The empirical part of the thesis consists of qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEDOVÁ, Zuzana. Integrace dětí s poruchou autistického spektra na základní škole. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights