Martina Vašáková
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing comunication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací nevládní neziskové organizace NaZemi, která přispívá k rozvoji Fair trade v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován marketing, marketingový mix a jednotlivé nástroje marketingové komunikace, mezi které patří reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing, události …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communications of a non-governmental, non-profit organization NaZemi, which contributes to the development of Fair Trade in the Czech republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is defined marketing, marketing mix, and various tools of marketing communications, which includes advertising, sales promotion, public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva