Kateřina Semrádová

Master's thesis

Personální marketing v CR v postcovidové době

The Personnel Marketing in Tourism Companies in the Post-Covid-19 Era
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat komunikaci a využití personálního marketingu zaměstnavatelů působících v odvětví cestovního ruchu na trhu práce v období "postcovidového oživení". Teoretická část seznamuje čtenáře s hlavními činnostmi personální práce, marketingovým a personálním mixem a externím personálním marketingem. Dále se teoretická část věnuje především důležitosti budování značky zaměstnavatele …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the communication of employers operating in the tourism sector on the labor market in the period of "post-covid recovery". The theoretical part introduces the main activities of the personnel department in the company, the marketing and personnel mix and external personnel marketing. Furthermore, the importance of building the employer's brand on the labor market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2023
  • Supervisor: Jan Žufan
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88190