Personální marketing v CR v postcovidové době – Kateřina Semrádová
Kateřina Semrádová
Master's thesis
Personální marketing v CR v postcovidové době
The Personnel Marketing in Tourism Companies in the Post-Covid-19 Era
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat komunikaci a využití personálního marketingu zaměstnavatelů působících v odvětví cestovního ruchu na trhu práce v období "postcovidového oživení". Teoretická část seznamuje čtenáře s hlavními činnostmi personální práce, marketingovým a personálním mixem a externím personálním marketingem. Dále se teoretická část věnuje především důležitosti budování značky zaměstnavatele …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the communication of employers operating in the tourism sector on the labor market in the period of "post-covid recovery". The theoretical part introduces the main activities of the personnel department in the company, the marketing and personnel mix and external personnel marketing. Furthermore, the importance of building the employer's brand on the labor market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88190
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2023
- Supervisor: Jan Žufan
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová