Personální marketing v CR v postcovidové době – Kateřina Semrádová
Kateřina Semrádová
Master's thesis
Personální marketing v CR v postcovidové době
The Personnel Marketing in Tourism Companies in the Post-Covid-19 Era
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat komunikaci a využití personálního marketingu zaměstnavatelů působících v odvětví cestovního ruchu na trhu práce v období "postcovidového oživení". Teoretická část seznamuje čtenáře s hlavními činnostmi personální práce, marketingovým a personálním mixem a externím personálním marketingem. Dále se teoretická část věnuje především důležitosti budování značky zaměstnavatele …viacAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the communication of employers operating in the tourism sector on the labor market in the period of "post-covid recovery". The theoretical part introduces the main activities of the personnel department in the company, the marketing and personnel mix and external personnel marketing. Furthermore, the importance of building the employer's brand on the labor market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88190
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2023
- Vedúci: Jan Žufan
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88190
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová