Využití vokálních aktivit v muzikofiletickém kontextu u žáků s NKS – Kristýna ŠOLTYSOVÁ
Kristýna ŠOLTYSOVÁ
Bakalářská práce
Využití vokálních aktivit v muzikofiletickém kontextu u žáků s NKS
The use of vocal activities in a music phyletic context in inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vokálními aktivitami s použitím technik muzikofiletiky u žáků s narušenou komunikační schopností. Definuje NKS a rozděluje ji do desíti okruhů. Uvádí definici muzikofiletiky, muzikofiletický proces dělí do fáze exprese, u kterého vymezuje základní metody a fáze reflexe. Detailněji je popsán význam hlasu a jeho parametry spolu s krátkými cvičeními do praxe. Z teoretické části …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with vocal activities using Music Philetics techniques for pupils with communication disorders. It defines communication disorders and divides it into ten headings. It provides a definition of Music Philetics and it divides the Music Philetics process into an expression phase, for which it defines the basic methods, and a reflection phase. The importance of the voice and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Kružíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOLTYSOVÁ, Kristýna. Využití vokálních aktivit v muzikofiletickém kontextu u žáků s NKS. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání / Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva