Bc. Aneta Holíková

Master's thesis

Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s. r. o.

Marketing Communications Improvement in the Dakoni Group s. r. o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navržení projektu, který dopomůže k celkovému zlepšení marketingové komunikace společnosti Dakoni group, s. r. o. a ke zvýšení povědomí o službách této společnosti. Teoretická část klade důraz na jednotlivé online a offline nástroje komunikačního mixu a vymezuje marketingovou komunikaci jako nedílnou součást marketingového mixu služeb. Návrhy jsou formulovány na základě …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project which helps with an overall improvement of marketing communications of Dakoni group, s. r. o. and with an increase of awareness about its services. The theoretical part focuses on online and offline tools of the communicational mix and define marketing communications as an important part of services marketing mix. The proposals are based on a competitive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holíková, Aneta. Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s. r. o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe