Specifické poruchy učení u dětí na ZŠ a jejich integrace z pohledu rodičů a učitelů. – Eva MONSPORTOVÁ
Eva MONSPORTOVÁ
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení u dětí na ZŠ a jejich integrace z pohledu rodičů a učitelů.
Specific learning disorders of the children at primary schools and their integration from parents and teachers point of view.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u dětí na ZŠ a individuálním vzdělávacím plánem těchto žáků. cílem práce je zjistit, jaký je pohled rodičů a učitelů na individuální vzdělávací plán. Teoretická část se zabývá specifickými poruchami učení, jejich vlivem na život dítěte a dále se zabývá individuálním vzdělávacím plánem žáku s poruchami učení. K naplnění výzkumných cílů je použita …víceAbstract:
Thesis deals with specific learning disorders in children in elementary school and individual education plans for such children. The aim is to find out what is the view of parents and teachers on an individual education plan. The theoretical part deals with specific learning disabilities, their influence on the life of the child and individual education plan students with learning disabilities. To …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2014
Zveřejnit od: 21. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vaněčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MONSPORTOVÁ, Eva. \textit{Specifické poruchy učení u dětí na ZŠ a jejich integrace z pohledu rodičů a učitelů.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/o44s6f/.
Jak správně citovat práci
MONSPORTOVÁ, Eva. Specifické poruchy učení u dětí na ZŠ a jejich integrace z pohledu rodičů a učitelů.. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová
Název
Vložil
Vloženo
Práva