Bc. Jitka Kaňková
Bakalářská práce
Analýza image firmy Tetra Pak
Tetra Pak Image Analysis
Anotace:
Ve své práci se věnuji firemnímu image a významu, který v dnešní době jeho posilování a udržování pro firmy má. Při obrovské konkurenci a množství nabízených podobných produktů dnes není spotřebitel schopen se dokonale orientovat v nabídce a neustále třídit všechny dostupné informace. Právě image – dobré jméno firmy je to, co do značné míry dlouhodobě ovlivňuje jeho nákupní chování. Důležitost budování …víceAbstract:
In my work I focus on the company image and the importance of strengthening and retaining it. Due to the high competition and wide product range the consumer is not able to know and sort all available information about offered products nowadays. The consumers shopping behaviour can be very well influenced by the company image. The importance of developing a positive image towards consumers will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k00sj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická