Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby – Ing. Jakub Prskavec
Ing. Jakub Prskavec
Master's thesis
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
The proces of deciding on the purchase of consumer durable products
Abstract:
Diplomová práce se zabývá procesem rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby, konkrétně bytů. Cílem práce je popsat a definovat psychologické aspekty nákupního chování kupujících a na základě poznatků z teoretické části práce a vyhodnocení dotazníkového šetření, navrhnout vhodná doporučení a opatření, která by mohla případným zájemcům o nový byt usnadnit jeho výběr a snížit tak možná rizika …moreAbstract:
The thesis deals with the process of deciding on the purchase of consumer durable products, particularly apartments. The goal is to describe and define the psychological aspects of shopping behavior of buyers and on the basis of the theoretical part and the evaluation of the questionnaire, propose appropriate recommendations and measures that could facilitate client's choice and thus reduce the potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zpcx3/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová