Výskyt nejčastější narušené komunikační schopnosti na 1. stupni ZŠ a základní školy logopedické – Veronika PEŠTOVÁ
Veronika PEŠTOVÁ
Diplomová práce
Výskyt nejčastější narušené komunikační schopnosti na 1. stupni ZŠ a základní školy logopedické
The occurrence of the most frequent communication disorders at the first stage of basic and speech therapy schools.
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se věnuje obecné problematice jako je terminologie, etiologie, klasifikace, symptomatologie, diagnostika a terapie jednotlivých typů narušené komunikační schopnosti souvisejících s dětským věkem. Praktická část diplomové práce je postavena na kvantitativním šetření. K realizaci výzkumného šetření byl využit dotazník vlastní konstrukce. Výsledkem výzkumného šetření je …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis is focused on terminology, etiology, symptomatology, classification, diagnosis and therapy of each type of impaired communication abilities associated with children's age. The practical part of this thesis is based on quantitative investigation. Own design questionnaire was used to implement research. The realization of the research was used a questionnaire of our …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠTOVÁ, Veronika. \textit{Výskyt nejčastější narušené komunikační schopnosti na 1. stupni ZŠ a základní školy logopedické}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/o99kxw/.
Jak správně citovat práci
PEŠTOVÁ, Veronika. Výskyt nejčastější narušené komunikační schopnosti na 1. stupni ZŠ a základní školy logopedické. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva