Vnější a vnitřní prostředky herecké charakterizace – Kamila Trnková
Kamila Trnková
Master's thesis
Vnější a vnitřní prostředky herecké charakterizace
External and internal means of acting characterization
Anotácia:
Vnější a vnitřní prostředky herecké charakterizace Diplomová práce se zabývá rozdíly mezi vnějšími a vnitřními prostředky, které herec využívá při vytváření role a vhodností jejich využití. Autorka nejdříve definuje základní termíny, se kterými během své práce následně pracuje, a jejich vzájemné vztahy. Poté se zabývá autostylizací jakožto činitelem, který herce ovlivňuje v reálném životě a tedy následně …viacAbstract:
External and internal means of acting characterization The diploma thesis deals with the differences between the external and internal means used by the actor in creating the role and the suitability of their use. The author first defines the basics terms with which she works in the course of her work and their mutual relationships. Than she deals with self-stylization as a factor that influences …viacKľúčové slová
divadelní prostředíKľúčové slová
divadelní školyKľúčové slová
divadelní inscenaceKľúčové slová
sebevědomíKľúčové slová
herectví
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2017
- Vedúci: Tomáš PAVELKA
- Oponent: Lukáš HLAVICA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / odbor:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
Monitorování diváckých ohlasů školních divadel Janáčkovy akademie múzických umění v Brně ve vztahu k divadelním inscenacím
Markéta Stehlíková -
Slepý projekt - Konference na půdě Janáčkovy akademie múzických umění
Adéla Svídová -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Revitalizace kabelážního systému v budově Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně
Jan Špičák -
Uplatnění absolventů Katedry produkce Divadelní fakulty Akademie múzických umění v Praze
Františka Jesenská -
Uplatnění absolventů oboru činoherního herectví Janáčkovy akademie múzických umění v Brně na trhu práce
Veronika Bošelová -
Zmapování možností Divadelní fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně //při tvorbě databáze jejich absolventů
Tereza Hořínková -
Orchestrální akademie Filharmonie Brno - Studie proveditelnosti
Gabriela Vojtičková