Zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti – Bc. Ivan Vursta
Bc. Ivan Vursta
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti
Evaluation of the marketing mix of the selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti organizace Oktagon MMA. Cílem této práce je zhodnotit marketingový mix vybrané společnosti Oktagon MMA a provést vhodné analýzy, které umožní zhodnotit marketingový mix organizace Oktagon MMA z pohledů fanoušků a navrhnout možnosti jeho zlepšení.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the evaluation of marketing mix of the selected company Oktagon MMA organization. The aim of this thesis is to conduct appropriate analyses that will enable the evaluation of the marketing mix the marketing mix of Oktagon MMA from the perspectives of fans and to propose possibilites for their improvement.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/zafxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedúci: Ing. Martin Pop, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VURSTA, Ivan. \textit{Zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/odyctk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Lingvistická analýza sportovní terminologie v současné ruštině (smíšená bojová umění)
Tomáš Valas -
Fenomén smíšená bojová umění a jeho návštěvníci
Martin ŠAFRÁNEK -
Vliv předsoutěžního snižování hmotnosti na složení těla ve smíšeném bojovém umění (MMA) - případová studie
Monika LANGEROVÁ -
Analýza vlivu částečné sportovní masáže na konkrétní zranění pohybového systému sportovců ve smíšeném bojovém umění klubu Gladiators gym České Budějovice
Martin MARŠÁLEK -
Analýza vlivu komplexní regenerace na sportovní výkon sportovce ve smíšeném bojovém umění klubu Gladiators gym České Budějovice.
Martin MARŠÁLEK -
Marketingový plán pro spol. s r.o. podnikající v oboru výuky bojových umění se zvláštním zaměřením na japonské bojové umění jujutsu
Jaroslav Kolcun -
Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
Vanesa PACKOVÁ -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová