Doporučení pro využití blogu jako marketingového nástroje – Kristýna Piherová
Kristýna Piherová
Master's thesis
Doporučení pro využití blogu jako marketingového nástroje
Recommendations on How to Use a Blog as a Marketing Tool
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití blogů v marketingu. Teoretická část je věnována definici základních pojmů, mezi něž patří marketing, marketingová komunikace, online marketing, sociální média, a především fenomén blogů, jejich charakteristika, marketingové nástroje využívané na blogu a možnosti spolupráce blogerů se společnostmi. Praktická část práce je sestavena na základě dotazníkového …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on ways to use blogs in marketing. The theoretical part of the thesis is dedicated to the definitions of the fundamental terms, including marketing, marketing communication, social media and especially on the blog phenomenom, the characteristic of blogs and the blog marketing tools and the ways of collaboration between bloggers and companies. The practical part is based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIHEROVÁ, Kristýna. \textit{Doporučení pro využití blogu jako marketingového nástroje}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/oe8250/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights