Internetový marketing se zaměřením na SEO a SEM – Kateřina Hanušová
Kateřina Hanušová
Master's thesis
Internetový marketing se zaměřením na SEO a SEM
Internet marketing with focuse on SEO and SEM
Abstract:
Diplomová práce se zabývá definicí a popisem nástrojů internetového marketingu. V rámci těchto nástrojů se detailněji zabývá marketingem zaměřeným na marketing pro internetové vyhledávače a optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Tyto informace jsou prezntovány v kontextu reálného internetového obchodu a zaměřují se na využití nástrojů SEO a SEM v praxi.Abstract:
The thesis defines and describes tools of Internet marketing. Within the frame of these tools it describes search engine marketing and website search engine optimization in detail. This information is presented in context of real e-shop and it focuses on SEO and SEM tools in real use.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13449
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2009
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Dušan Šenkypl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Jakub Řehulka -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand