Kateřina Hanušová

Master's thesis

Internetový marketing se zaměřením na SEO a SEM

Internet marketing with focuse on SEO and SEM
Abstract:
Diplomová práce se zabývá definicí a popisem nástrojů internetového marketingu. V rámci těchto nástrojů se detailněji zabývá marketingem zaměřeným na marketing pro internetové vyhledávače a optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Tyto informace jsou prezntovány v kontextu reálného internetového obchodu a zaměřují se na využití nástrojů SEO a SEM v praxi.
Abstract:
The thesis defines and describes tools of Internet marketing. Within the frame of these tools it describes search engine marketing and website search engine optimization in detail. This information is presented in context of real e-shop and it focuses on SEO and SEM tools in real use.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2009
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Dušan Šenkypl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13449