Barbora Toiflová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov

Marketing communication of classical music festivals: The International Music Festival Česky Krumlov
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní hudební festival Český Krumlov“ pojednává o přístupu k marketingové komunikaci festivalu se zaměřením na artificiální hudbu. Práce se zaměřuje na analyzování značky, vizuálu a nástrojů marketingové komunikace. Použitou metodou je kvalitativní výzkum, v rámci kterého jsou použité metody studie dokumentů (desk research …více
Abstract:
The bachelor thesis “Marketing communication of the classical music festivals: International music festival Český Krumlov” discusses the approach to marketing communication of a festival with a focus on classical music. The thesis focuses on analysing the brand, visual and marketing communication tools. The method used is qualitative research, in which the methods used are desk research and semi-structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: MgA. Daniela Peclová
  • Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/y36wg/