Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov – Barbora Toiflová, DiS.
Barbora Toiflová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Marketing communication of classical music festivals: The International Music Festival Česky Krumlov
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní hudební festival Český Krumlov“ pojednává o přístupu k marketingové komunikaci festivalu se zaměřením na artificiální hudbu. Práce se zaměřuje na analyzování značky, vizuálu a nástrojů marketingové komunikace. Použitou metodou je kvalitativní výzkum, v rámci kterého jsou použité metody studie dokumentů (desk research …víceAbstract:
The bachelor thesis “Marketing communication of the classical music festivals: International music festival Český Krumlov” discusses the approach to marketing communication of a festival with a focus on classical music. The thesis focuses on analysing the brand, visual and marketing communication tools. The method used is qualitative research, in which the methods used are desk research and semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/y36wg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: MgA. Daniela Peclová
- Oponent: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOIFLOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov}. Online. Bakalářská práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ofwmu7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/y36wg/
Janáčkova akademie múzických umění
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev