Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov – Barbora Toiflová, DiS.
Barbora Toiflová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Marketing communication of classical music festivals: The International Music Festival Česky Krumlov
Abstract:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní hudební festival Český Krumlov“ pojednává o přístupu k marketingové komunikaci festivalu se zaměřením na artificiální hudbu. Práce se zaměřuje na analyzování značky, vizuálu a nástrojů marketingové komunikace. Použitou metodou je kvalitativní výzkum, v rámci kterého jsou použité metody studie dokumentů (desk research …moreAbstract:
The bachelor thesis “Marketing communication of the classical music festivals: International music festival Český Krumlov” discusses the approach to marketing communication of a festival with a focus on classical music. The thesis focuses on analysing the brand, visual and marketing communication tools. The method used is qualitative research, in which the methods used are desk research and semi-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/y36wg/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: MgA. Daniela Peclová
- Reader: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOIFLOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ofwmu7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/y36wg/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Music Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev