Barbora Toiflová, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov

Marketing communication of classical music festivals: The International Music Festival Česky Krumlov
Abstract:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní hudební festival Český Krumlov“ pojednává o přístupu k marketingové komunikaci festivalu se zaměřením na artificiální hudbu. Práce se zaměřuje na analyzování značky, vizuálu a nástrojů marketingové komunikace. Použitou metodou je kvalitativní výzkum, v rámci kterého jsou použité metody studie dokumentů (desk research …more
Abstract:
The bachelor thesis “Marketing communication of the classical music festivals: International music festival Český Krumlov” discusses the approach to marketing communication of a festival with a focus on classical music. The thesis focuses on analysing the brand, visual and marketing communication tools. The method used is qualitative research, in which the methods used are desk research and semi-structured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: MgA. Daniela Peclová
  • Reader: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/y36wg/