Předvolební kampaň ČSSD ve volbách do PS PČR v roce 2006 - případová studie – Bc. Tomáš Kubík
Bc. Tomáš Kubík
Bakalářská práce
Předvolební kampaň ČSSD ve volbách do PS PČR v roce 2006 - případová studie
Political Campaign of ČSSD in Parliamentary Election in 2006 - case study
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat volební kampaň ČSSD ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2006. Analýza je prováděna na základě teorie amerického politologa Philipa Kotlera. Ten uvádí šest základních kroků, které by měla politická strana provést, aby byla kampaň marketingově orientovaná. Hodnoceno je to, zda strana těchto šest kroků provedla a pokud ano, tak jakým způsobem. Práce …víceAbstract:
The main goal of this work is to analyse political campaign of Czech Social Democratic Party in parliamentary elections in 2006 and to answer the question, if the campaign was marketing-oriented. The analysis is based on Philip Kotler´s theory.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rz5e9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jakub Kyloušek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Dominika Kovářová