Bc. Tomáš Kubík

Bakalářská práce

Předvolební kampaň ČSSD ve volbách do PS PČR v roce 2006 - případová studie

Political Campaign of ČSSD in Parliamentary Election in 2006 - case study
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat volební kampaň ČSSD ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2006. Analýza je prováděna na základě teorie amerického politologa Philipa Kotlera. Ten uvádí šest základních kroků, které by měla politická strana provést, aby byla kampaň marketingově orientovaná. Hodnoceno je to, zda strana těchto šest kroků provedla a pokud ano, tak jakým způsobem. Práce …více
Abstract:
The main goal of this work is to analyse political campaign of Czech Social Democratic Party in parliamentary elections in 2006 and to answer the question, if the campaign was marketing-oriented. The analysis is based on Philip Kotler´s theory.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Jakub Kyloušek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie