Tereza Heiningerová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje produktu vybraného podniku

Sales promotion product selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje produktu ve vybraném podniku, kterým je kavárna a cukrárna JUST.IN. Práce je rozdělena na teoretickou a syntetickou část. Teoretická část vychází z teoretických východisek marketingové komunikace. Od obecného konceptu marketingového mixu přes komunikační mix k samotné podpoře prodeje a v neposlední řadě k programu na podporu prodeje. Syntetická část …more
Abstract:
Sales promotion product selected company This bachelor work deals with the sales promotion of a product in a selected company, which is a cafe and confectioner JUST.IN. The study is divided into theoretical and synthetic parts. The theoretical part is based on the research on marketing communication from the general concept of marketing mix to communication mix and sales promotion and, finally, to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Heiningerová, Tereza. Podpora prodeje produktu vybraného podniku. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration

Theses on a related topic

All theses