Bc. Iveta Ptáčníková

Bachelor's thesis

Marketing služeb a pohostinství

Marketing of services and hospitality industry
Abstract:
Marketing je v dnešní znalostní společnosti neodmyslitelnou součástí k zajištění úspěšnosti firem. Technologický pokrok se v oblasti služeb a pohostinství vyvíjí velmi dynamicky a proto je závislý na mnoha vzájemně propojených proporcích. Základní charakteristiky zákazníka se rychlým tempem mění a strategie, které v minulosti byly účinné a dostačující, dnes jsou často nevyhovující a nestačí. Svět se …more
Abstract:
Marketing in today's knowledge society is an essential component ensuring the success of companies. Technical progress in the field of services and hospitality is developing very dynamically and hence it is dependent on many interrelated proportions. Basic characteristics of customer is changing rapidly and strategies, that have historically been effective and sufficient, are today often inadequate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Holá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní