Bc. Iveta Ptáčníková
Bachelor's thesis
Marketing služeb a pohostinství
Marketing of services and hospitality industry
Abstract:
Marketing je v dnešní znalostní společnosti neodmyslitelnou součástí k zajištění úspěšnosti firem. Technologický pokrok se v oblasti služeb a pohostinství vyvíjí velmi dynamicky a proto je závislý na mnoha vzájemně propojených proporcích. Základní charakteristiky zákazníka se rychlým tempem mění a strategie, které v minulosti byly účinné a dostačující, dnes jsou často nevyhovující a nestačí. Svět se …moreAbstract:
Marketing in today's knowledge society is an essential component ensuring the success of companies. Technical progress in the field of services and hospitality is developing very dynamically and hence it is dependent on many interrelated proportions. Basic characteristics of customer is changing rapidly and strategies, that have historically been effective and sufficient, are today often inadequate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aazj0/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Holá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová