Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy – Bc. Johana Přádková
Bc. Johana Přádková
Bachelor's thesis
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
Definition of communication strategy for social networks of B2B company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních sítí na trhu B2B. Jejím cílem je vytvořit efektivní komunikační strategii pro sociální sítě společnosti K2 atmitec, s. r. o., která se zaměřuje na vývoj a implementaci vlastního informačního systému. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice B2B trhu a základním pojmům, které s tímto trhem souvisí, ale také tvorbě strategie v online prostředí …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on using of social networks in B2B market. The main goal of the bachelor thesis is to create effective communication strategy for social networks of K2 atmitec, s.r.o. company, which focuses on development and implementation of its own software. The theoretical part is devoted to general characteristic of B2B market and related basic concepts as well as to the development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Martin Charvát
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘÁDKOVÁ, Johana. \textit{Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ojgebn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva