Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci – Bc. Martin Chrt
Bc. Martin Chrt
Bakalářská práce
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Product placement and its use in integrated marketing communications
Anotace:
Hlavním cílem práce je vyhodnocení účinnosti PP pro konkrétní firmu. Prvním dílčím cílem práce je formulačně a terminologicky sjednotit danou problematiku PP v rámci marketingu a vytvořit jednotnou synergickou komunikační formu vyjadřování. Druhým dílčím cílem je ekonomické vyhodnocení PP s porovnáním s ostatními nástroji komunikačního mixu a prověřit tento nástroj dle metrik efektivity. Další část …víceAbstract:
The primary target of the bachelor thesis is to evaluate PP efficiency for a specific company. One of the secondary targets is to unify the issues of PP and to create a synergistic expression form. The other of the secondary targets is to verify PP in comparison with the other tools of communication mix and to verify this tool by using metrics of effectiveness. Another part of the bachelor thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q8nq3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev