Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele – Daniel Havlíček
Daniel Havlíček
Bakalářská práce
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
The Effect of Advertising Slogan on the Consumer Buying Decision Process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. V teoretické části probíhá nalézání klíčových faktorů reklamy, jako její psychologie, emocí v reklamě a v poslední řadě pozornosti, která je jedním z nejdůležitějších faktorů pro úspěšnost tohoto marketingového odvětví. Poznání spotřebitele a jeho psychologie je další součást teoretické části, jelikož poznání …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the influence of the advertising slogan over the customer’s shopping decision process. The key advertising factors discovering happens in the theoretical part, which are e.g. psychology, emotion in the advertisement and lastly attention, which is one of the most significant factors for the success in the marketing industry. The consumer recognition and his psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/npo7x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová