Daniel Havlíček

Bakalářská práce

Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele

The Effect of Advertising Slogan on the Consumer Buying Decision Process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. V teoretické části probíhá nalézání klíčových faktorů reklamy, jako její psychologie, emocí v reklamě a v poslední řadě pozornosti, která je jedním z nejdůležitějších faktorů pro úspěšnost tohoto marketingového odvětví. Poznání spotřebitele a jeho psychologie je další součást teoretické části, jelikož poznání …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the influence of the advertising slogan over the customer’s shopping decision process. The key advertising factors discovering happens in the theoretical part, which are e.g. psychology, emotion in the advertisement and lastly attention, which is one of the most significant factors for the success in the marketing industry. The consumer recognition and his psychology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní