Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize – Bc. Dan Průša
Bc. Dan Průša
Master's thesis
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Change of orientation of social marketing in the situation of the economic crisis
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat pravděpodobné změny v oblasti sociálního marketingu, ke kterým dochází vlivem ekonomické krize. Zdrojem pro tuto práci byly všechny dostupné zdroje o vývoji jednotlivých kampaní a organizací, včetně dat a informací získaných přímo od odpovědných pracovníků zkoumaných organizací.Abstract:
The main task of this thesis is to describe probable changes in a section of social marketing occurred due economic crisis. Sources for the thesis were all available sources about each single campaign and organisation, including data and information obtained by responsible persons for social marketing campaigns in analyzed organizations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bb25b/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Unveiling the Complexity: Interplay between Social Exclusion, Life History Strategies and Belief in Moralizing Gods in the Czech Republic
Adéla Petřeková -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Marketing vybrané neziskové organizace
Natálie Brustmannová