Zuzana Laštůvková

Bakalářská práce

Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s.

Communication strategy of Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. a návrh možných řešení pro její zlepšení. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část podnik představuje a analyzuje jeho vnitřní a vnější okolí. Tato část také obsahuje analýzu současné komunikační strategie a SWOT analýzu. Třetí část se …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the communication strategy of the company Dopravní podnik města České Budějovice, a. s. and suggest possibilities for its improvement. The first part explains the theoretical knowledge of marketing and communication. The second part introduces the company and analyses its internal and external environment. This part also contains the analysis of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Radek Toušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41224

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod