Bc. Viktoriia Syrotina

Master's thesis

Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní

The specificity of social advertising in global campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sociální reklamou, která se snaží řešit mnohé problémy společnosti. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy, jímž je sociální reklama, historie sociální reklamy, její specifika, funkcí, cílí, témata sociální reklamy, typy médií, zadavatelé sociální reklamy, rozdíly mezi sociální a komerční reklamou. Praktická část představuje analýzu realizovaných …more
Abstract:
The theme of this diploma thesis is social advertising, which seeks to address many of society's problems. Basic issues, social advertisement, social advertisement history, it´s specifics, functions, objectives, themes of social advertising, media types, social advertising authorities, the differences between social and commercial advertising are defined in the theoretical part of this work. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní