Bc. Viktoriia Syrotina

Diplomová práce

Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní

The specificity of social advertising in global campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sociální reklamou, která se snaží řešit mnohé problémy společnosti. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy, jímž je sociální reklama, historie sociální reklamy, její specifika, funkcí, cílí, témata sociální reklamy, typy médií, zadavatelé sociální reklamy, rozdíly mezi sociální a komerční reklamou. Praktická část představuje analýzu realizovaných …více
Abstract:
The theme of this diploma thesis is social advertising, which seeks to address many of society's problems. Basic issues, social advertisement, social advertisement history, it´s specifics, functions, objectives, themes of social advertising, media types, social advertising authorities, the differences between social and commercial advertising are defined in the theoretical part of this work. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní