Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní – Bc. Viktoriia Syrotina
Bc. Viktoriia Syrotina
Diplomová práce
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
The specificity of social advertising in global campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sociální reklamou, která se snaží řešit mnohé problémy společnosti. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy, jímž je sociální reklama, historie sociální reklamy, její specifika, funkcí, cílí, témata sociální reklamy, typy médií, zadavatelé sociální reklamy, rozdíly mezi sociální a komerční reklamou. Praktická část představuje analýzu realizovaných …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is social advertising, which seeks to address many of society's problems. Basic issues, social advertisement, social advertisement history, it´s specifics, functions, objectives, themes of social advertising, media types, social advertising authorities, the differences between social and commercial advertising are defined in the theoretical part of this work. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xdirs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková