Marketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikům – Michael Bureš
Michael Bureš
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikům
Marketing Communication of Faculty of Materials Science and Technology with Industrial Companies in Order to Gain Quality Students
Anotace:
Cílem této práce je analýza nástrojů marketingové komunikace Fakulty materiálově technologické Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostravy. V této práci jsou teoreticky zpracovány témata marketingové komunikace a marketingového mixu. Také je zde popsán proces marketingového výzkumu a princip SWOT analýzy. V praktické části je pak proveden marketingový výzkum a analýza nástrojů marketingové komunikace …víceAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of marketing communication tools of the Faculty of Materials Science and Technology, VŠB – Technical University of Ostrava. The topics of marketing communication and marketing mix are theoretically elaborated in this thesis. The process of marketing research and the principle of SWOT analysis are also described here. Marketing research and analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Martin Mynář
- Oponent: Klára Drobíková, Šárka Vilamová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUREŠ, Michael. \textit{Marketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikům}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/omapuj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev