Vliv marketingové komunikace na spotřební chování – Bc. Kateřina Vojtová
Bc. Kateřina Vojtová
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Marketing Communication Effect on Consumer Behavior
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Zdravé stravování, která se věnuje výrobě a distribuci krabičkového stravování. Cílem práce je analyzovat vliv použité marketingové komunikace dané společnosti na spotřební chování cílové skupiny a zjistit vnímání této značky cílovou skupinou. Dále zjistit nedostatky v marketingové komunikaci společnosti a navrhnout zlepšení …moreAbstract:
This master’s thesis deals with marketing communication employed by the selected company Zdravé stravování, a producer and distributor of meal boxes. The aim of the thesis is to analyze the effect of the marketing communication used by the given company on the target group’s consumer behavior as well as to find out about how this brand is perceived by the target group. The thesis is divided into two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv marketingové komunikace na spotřební chování}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/onjpjw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights