Zvyšování konkurenceschopnosti vybraného hotelu – David Voráč
David Voráč
Bachelor's thesis
Zvyšování konkurenceschopnosti vybraného hotelu
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření strategie pro vybraný hotel, aby byl více konkurenceschopný a mohl obstát v konkurenčním prostředí. Teoretická část se zabývá základními pojmy konkurenceschopnosti a strategického řízení. Dále se věnuje analýze vedoucí k identifikaci klíčových faktorů podniku a teoretická část zahrnuje také oblast ubytovacích služeb a hotelnictví. V praktické části je vybraný …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is creating a strategy for the selected hotel to be more competitive and be able to withstand the competition. In the theoretical part there are the terms concentrated on competitiveness and strategic management. There is analysis of company's key factors and this bachelor thesis is also concerned with the accommodation services and hospitality industry. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Voráč, D.
9. 4. 2020