Klára Brokešová
Bachelor's thesis
Sponzoring tenisových turnajů
Sponsoring of tennis tournaments
Abstract:
Má bakalářská práce nese název „Sponzoring tenisových turnajů“. Z názvu vyplývá, že hlavní náplní mé práce je nástroj marketingové komunikace, kterým je sponzoring. V teoretické části se věnuji marketingovému mixu a marketingové komunikaci. Následně se věnuji sponzoringu, a to zejména sportovnímu. Nedílnou součástí je kapitola o vzniku a historii tenisu. Rovněž organizace, které tenis zaštiťují. Praktická …moreAbstract:
My bachelor thesis is named „Sponsoring of tennis tournament“. How it is peceptible already from the title the main part of the thesis is tool of the marketing communication sponsoring. In theoretical part I firstly attend to the marketing mix and marketing communication.Then I concentrate on sponsoring and sport sponsoring. An integral part of thesis is origin and history of tennis. And organizations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jz4s9/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev